Reklamní předměty s potiskem mají v marketingu firmy své pevné místo a jsou jedním z nejlepších propagačních kanálů vůbec. Dárek přece vždy každého potěší, zvláště pak, jde-li o předmět, který se dá prakticky využít a neskončí v koši nebo zahrabaný na dně šuplíku.

Reklamy, které nikdo příliš nesleduje

Reklamy se na nás valí ze všech stran a tak je raději přehlížíme – plakáty, televize, rádia nebo internet jsou zaplaveny všemožnými upoutávkami a reklamami, ale běžní lidé je vnímají spíše jako obtěžující. Naopak, pokud jdou na nákup, něco si zakoupí přes internet nebo jen tak jdou po ulici a dostanou drobný reklamní dárkový předmět, který se jim může hodit, je to přiměje se o firmě dozvědět více. Měli byste se snažit o to, aby vaši reklamu potencionální zákazníci nepřehlíželi, ale zaměřit se na reklamu takovou, která jim nevadí. 

Co má být na reklamních předmětech natištěno?

Na běžně rozdávaných předmětech pro širokou veřejnost, jako jsou propisky, diáře, bločky, baterky, hrnečky, klíčenky, pastelky nebo omalovánky pro děti a podobně se umisťuje na viditelné místo název firmy a popřípadě webové stránky. Na větší reklamní předměty s potiskem jako jsou deštníky, USB flash disky, power banky, deštníky, tašky, batohy nebo oblečení se už zpravidla dává více informací – název firmy, logo, telefonický kontakt, email, webové stránky, popřípadě adresa firmy. Reklamní předměty můžete ladit i do firemních barev, a ještě více tak upoutat.

Úspěch reklamy zaručen

Praktické reklamní předměty si ponechá a užívá je drtivá většina obdarovaných. Podle průzkumů si je až 94 % lidí ponechá minimálně po dobu dvou let. Někteří lidé je zase předají dále někomu jinému – známým nebo rodinným příslušníkům. Tak máte zajištěno, že se o vaší firmě může dozvědět ještě více lidí. 

Dokud lidé budou mít o reklamní předměty zájem a budou je využívat nebo nosit – vaše logo se dostane do povědomí spousty lidí skrze jeden malý předmět. Zajistí vám to stále nový přísun zákazníků. Není snad nikdo, kdo by odmítnul něco zadarmo – přitom firmy tento druh propagace stojí minimální náklady. 

Propagujte i vy své služby a výrobky chytře.