News

Termoetikety k maloobchodnímu prodeji jednoduše patří

Podnikala jsem několik let v maloobchodní síti, která mě v mnohém připravila na pozdější podnikání v oblasti květin. K mé nynější práci v mém obchůdku se zahradnickými potřebami, patří nejen přímá komunikace se zákazníky a obstarávání nákupů nového zboží, nýbrž i samotná aplikace cen k našemu prodejnímu sortimentu, kterým jsou květiny a dekorace pro dům a zahradu. K takzvanému nacenění používám především termoetikety, na kterých je naše logo, které pouze doplňujeme, o čárový kód a příslušný údaj o dané květině, respektive jejím původu a také samotném názvu.

Termoetikety jsou nedocenitelnými pomocníky

V počátcích svého podnikání, do kterého jsem se pustila na vlastní pěst, jsem objednávala termoetikety v malých kotoučcích pro termotiskárnu. Nyní v tom sice pokračuji, avšak již kupuji pouze velké ECO kotouče, které se cenově velmi vyplatí. Jak mi jistě každý podnikatel potvrdí, peníze v živnosti hrají důležitou roli. Ovšem od papírových či fóliových etiket jsem již upustila úplně, jelikož u nich byla za potřebí termotransferová barvicí páska. Jejich odolnost také nebyla dostačující, jako je tomu u těchto termoetiket, jejichž životnost je pro naše rychloobrátkové zboží více než dostačující.  

Rychlý přehled o zboží šetří náš neúprosný časV naší firmě bych asi tak, jako v každé jiné ocenila, aby měl den nejlépe 48 hodin. Času je nedostatek a práce přespříliš, tudíž musím držet krok s moderními technologiemi, které můj čas umí alespoň částečně ušetřit. Právě z tohoto důvodu, jsou pro mě termo etikety s čárovými kódy naprosto nepostradatelnými společníky, které už bych za klasicky psané cenovky nikdy nevyměnila. Stav skladu včetně aktuálně prodaných a naskladněných položek mám po načtení kódu ihned k dispozici. O rychlosti načtení částky k platbě na pokladnu, ani nemluvě. Svůj neúprosně plynoucí čas, tak mohu tímto způsobem, alespoň trochu vykompenzovat.